Keerpunt
Keerpunt en Opper
Zonder twijfel een van onze favoriete opdrachtgevers. Keerpunt is het mkb ontstegen en een van de belangrijkste spelers in Nederland als het gaat om casemanagement, arbodienstverlening, re-integratie en duurzame inzetbaarheid. Ze helpen, begeleiden, adviseren en trainen iedereen die te maken krijgt met veranderingen in werkrelaties. Ze geven aan dat ze pro-actief en positief zijn, dat ervaren wij als partner met hen ook.
De uitdaging van Keerpunt
Veel bedrijven hebben een duidelijk afgebakende doelgroep – voor Keerpunt ligt dat anders. Zij zetten zich in voor medewerkers, die aan hen worden toegewezen. Ze adviseren en staan werkgevers bij, maar worden ook ingezet door verzekeraars en intermediairs. Nogal wat verschillende partijen om je op te richten. Aan ons om te zorgen dat iedereen alles kan vinden en iedereen goed geïnformeerd blijft.
Scheiding in doelgroepen
De website is opgedeeld in de vier doelgroepen die Keerpunt bedient. Voor medewerkers, werkgevers, intermediairs en verzekeraars zijn verschillende landing pages opgezet om te zorgen dat er zo min mogelijk verwarring ontstaat, en elke bezoeker enkel in het deel zit wat voor hem of haar interessant is.
Optimalisatie: de website van Keerpunt is nooit af
Andere websites eigenlijk ook niet. Een website is geen schilderij, dat op den duur opgehangen wordt. Samen met Keerpunt werken we in maandelijkse sprints waarin we verbetering doorvoeren en zorgen dat hun website steeds beter presteert. Zo analyseren we waar de doelgroep van Keerpunt naar zoekt en zorgen we ervoor dat de inhoud van de website hierop aansluit. Aan de hand van de analyse worden nieuwe pagina’s opgesteld of bestaande verbeterd, om steeds beter de verschillende doelgroepen te bedienen.
Juist de vacatures van Keerpunt zelf zijn populair
Een van de meest bezochte pagina’s van de vorige websites was het vacature-overzicht. Ironisch, voor een re-integratiespecialist, dat juist bij hen die pagina zo populair was. In het systeem hebben we de mogelijkheid gebouwd voor hen om zelf vacatures te plaatsen, met allerlei additionele informatie die kan worden toegevoegd. Via een webformulier kan op deze vacatures gereageerd worden, dat automatisch bij de verantwoordelijke terechtkomt.
Contact