Alle projecten

Puur festival

Puur Festival

Al voor Opper begon waren we bezig voor Puur Festival. Voor Puur doen we praktisch de hele online strategie. Denk hierbij aan ontwikkeling van video, social media en natuurlijk de website.

Voor Puur hebben we ook een boel geautomatiseerd. Puur loopt voor een groot deel op een back-office waar vrijwilligers, boekingen en afspraken worden beheerd binnen de verschillende evenementen. Er worden automatisch mails en sms’jes verstuurd om iedereen te bereiken, om zo veel contact veel soepeler te laten verlopen.

Elk jaar een beetje anders

Puur positioneert zich als toegankelijk en gezellig. Waar ze niet het budget hebben om te concurreren met grote festivals qua line-up, maken ze dat goed door zich in te zetten op andere fronten. Prachtige decoratie, gratis (en wat meer) toiletten, een focus op geen rijen en wachten.

De huisstijl van Puur verandert elk jaar een beetje, daarnaast kiezen ze een thema. In 2018 was het tijd voor ‘The Big Five’ vanwege hun 5e verjaardag.

Elk jaar wat professioneler

Wat begon als een leuk probeersel is inmiddels uitgegroeid tot het grootste betaalde muziekfestival van Leiden en omstreken. Puur groeit ook in het aantal evenementen dat er paar jaar gegeven worden met concepten als Puur Classics en Puur Winterfestival.

Ontwerp van de posters wordt gedaan door Knakk in Leiden. Deze ontwerper heeft de afgelopen jaren prachtige progressie laten zien, dus we zijn erg benieuwd wat hij komende jaren uit z’n mouw schudt.

Verder met puur

Voor Puur Festival denken we mee met de hele online presentatie. Is dat ook wat voor jou?

Contact